Jump to content
Sign in to follow this  
Modek

Regulamin Forum

Recommended Posts

REGULAMIN FORUM

§ ZASADY OGÓLNE

1. Użytkownik publikuje swoje posty, komentarze i opinie oraz inne treści w jakiejkolwiek formie wyłącznie na własną odpowiedzialność.

 

2. Zabrania się publikowania; umieszczania treści w jakiejkolwiek formie o charakterze uznanym przez Polskie, lub międzynarodowe prawo za nielegalne/karalne:
      Pornografię;
      niewyszukane słownictwo;
      przemoc i treści drastyczne;
      nielegalne oprogramowanie w tym techniki łamania danych, cracki, keygeny, wirusy;
      symbole i treści obrażające uczucia religijne;
      nienawiść rasowa, etniczna;
      treści naruszające imię osób publicznych, poprzez publikację kłamliwych, lub nieprawdziwych informacji;

 

3. Administracja oraz cały zespół moderacyjny ma prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowana a nawet do usuwania. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo dostosować treść          serwisu w taki sposób aby była ona zgodna z zasadami określonymi w Regulaminie.
      
4. Administracja nie ma obowiązku tłumaczenia się Użytkownikom z podjętych działań.

 

5. Użytkownik akceptuje Serwis takim jakim jest, nie otrzymując gwarancji na to, iż korzystanie z serwisu będzie się odbywać bez błędów i zakłóceń.

 

6. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora Serwisu na zasadach określonych w Polityce Prywatności.

 

7. Zabrania się prowokowania innych Użytkowników oraz celowego wywoływania konfliktów, irytowania mających na celu wyprowadzenie drugiej osoby z równowagi.

 

8. Reklamowanie własnych stron WWW oraz serwerów gier dopuszczalne jest tylko w odpowiednim dziale na Forum.

 

9. Nie udostępniaj na forum żadnych plików, które celowo zostały zainfekowane wirusami. Wystawienie takiego pliku równoznaczne jest z otrzymaniem permanentnej blokady na konto.

 

§ KONTO ORAZ PROFIL NA FORUM

 

1. Założenie konta oraz użytkowanie Serwisu jest w pełni darmowe.

 

2. Dokonując rejestracji, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Administracji oraz partnerów serwisu, na adres poczty elektronicznej podany podczas zakładania konta.

 

3. W celu usunięcia konta należy wysłać prywatną wiadomość do Administratora Forum o treści: "Proszę o usunięcie konta". Po usunięciu konta jego przywrócenie jest niemożliwe.

           Usunięcie konta nie jest równoznaczne z usunięciem napisanych w postów, tematów oraz wpisów na czacie.

           Jeśli na forum znajdują się treści, które nawiązują do Twoich danych osobowych lub są nimi, zgłoś to koniecznie do Administracji z prośbą o ich usunięcie.

 

4. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na Forum.

 

5. Zabronione jest udostępniania swojego konta osobom trzecim.

 

6. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w profilach w przypadkach złamania jakiegokolwiek podpunktu Regulaminu.

 

7. Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania kont Użytkowników nieprzestrzegających Regulaminu.

 

8. Zabrania się używania nicków wulgarnych, rasistowskich, reklamujących oraz obraźliwych w stosunku do innych Użytkowników Forum.

 

9. Użytkownik, który posiada u nas rangę "admin serwera" lub wyższą, wraz z nią nie ma prawa mieć rangi "admin serwera" lub wyższej na innym forum.

 

§ ZAWARTOŚĆ

 

1. Należy unikać błędów językowych i dbać o poprawność oraz sens wypowiedzi.

 

2. Zabrania się publikowania niechcianych, niepotrzebnych treści uznanych potocznie jako "spam", "troll" etc.

 

3. Administracja Forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z Forum dowolnego postu.

 

4. Zabronione jest pisanie ciągle dużymi literami .

 

5. Zabrania się wstawiania na Forum cudzych zdjęć, danych osobowych oraz prywatnych korespondencji innego Użytkownika bez jego zgody.

 

6. Podania na jakiekolwiek rangi na Forum można składać co 7 dni.

 

7.    Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak'. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej trzema argumentami.

 

8. Używaj opcji "Edytuj", zakaz pisania post pod postem.

 

9. Ewidentny spam postami będzie karany ostrzeżeniem lub/oraz cofnięciem postów.

 

10. Zakazuje się publikowania treści o charakterze reklamowym (min. reflink'ów - linków polecających).

 

§ OSTRZEŻENIA / BLOKADY

 

1. Za łamanie niniejszego regulaminu Użytkownik może otrzymać warna.

 

2. Użytkownik ma prawo dowiedzieć się za co dostał ostrzeżenie oraz odwołać się od niego.

 

3. Osoba, której konto zostaje zablokowane, przynależy do grupy "Zbanowany".

 

§ REPUTACJA

 

1. System reputacji służy do nagradzania użytkowników za przekazywane treści.

 

2. Staramy się nagradzać za treści mądre, wnoszące coś do rozwoju naszego forum.

 

3. Zakazuje się proszenia użytkowników o reputację.

 

4. Obowiązuje absolutny zakaz wzajemnego plusowania się za porozumieniem stron. Tacy użytkownicy będą karani.

 

§ CZAT

 

1. Czat dostępny jest dla wszystkich zarejestrowanych Użytkowników.

 

2. Użytkownik korzystający z czatu powinien trzymać się zasad opisanych w punktach Regulaminu Forum.

 

3. Załatwianie własnych porachunków na czacie jest zabronione.

 

4. Każdy Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd.

 

5.Obowiązuje zakaz reklamowania podań oraz poganiania Administracji w celu szybszego rozpatrzenia odwołania, podania lub skargi.

 

§ POSTANOWIENIA

 

1. Administracja zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.

 

2. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na forum.

 

3. Wszystkie wpłaty na rzecz Serwisu są dobrowolne i Administracja nie zwraca wpłaconych środków.

 

4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego nieprzestrzegania.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...